Konferencia Sport Connect predstaví budúcnosť športového marketingu
Už 4. decembra 2025 sa v Aurial Padel centre v Bratislave stretnú marketéri a lídri značiek, ktorých spája presvedčenie, že šport je najsilnejšia platforma na budovanie dôvery a emocionálneho spojenia so zákazníkmi. A vy by ste na nej nemali chýbať. Na konci článku nájdete prihlasovací formulár a keďže počet miest je limitovaný, tých najrýchlejších z vás odmeníme voľným vstupom na prvú konferenciu Sport Connect.
Sme presvedčení, že šport je jednou z aktivít, ktorá dokáže aktivovať masy a súčasne budovať emócie. Vedia to aj slovenské značky, pre ktoré predstavuje toto spojenie unikátnu príležitosť vstúpiť do kultúrne relevantného priestoru, kde sú im ľudia ochotní venovať pozornosť. Športový marketing cieli na emócie, zážitok ale aj výkon.
Lídri v športovom marketingu na jednom mieste
To je hlavný motív a dôvod, prečo sme sa ako Think Big Collective stali hrdým partnerom slovenskej padelovej asociácie a ligy a jedným zo sponzorov najväčšej padel arény v strednej Európe Aurial v Bratislave. Práve v týchto priestoroch sme sa rozhodli zorganizovať prvú konferenciu Sport Connect, ktorá sa bude venovať práve športovému marketingu a značkám, ktoré majú ambíciu stať sa lídrami v tejto oblasti.

Na Slovensku využívajú komerčné značky pomerne intenzívne športový marketing ako nástroj budovania lojality, emocionálneho spojenia a rozšírenia povedomia. Firmy ako LIDL, Škoda Auto Slovensko, či Across a mnohé ďalšie, investujú do dlhodobých aktivácií, partnerov a spoluprác so športovcami, pričom sa nespoliehajú len na pasívne zobrazovanie loga, ale chcú priniesť interaktívny zážitok pre fanúšikov.
Práve zástupcov značiek LIDL, Škoda a Across sme pozvali na prvú konferenciu o športovom marketingu s názvom Sport Connect do novej Aurial Padel haly. Spolu s nimi sa na konferencii predstaví aj Lukáš Kočiš z Leopadru, ktorý predstaví unikátny prístup a produkt s rovnakým názvom Sport Connect, ktorý pomáha značkám využiť silu športu a emócií na budovanie vzťahov so zákazníkmi.

Na konferencii sa predstavia spíkri:
Michal Pres (Škoda Auto Slovensko)
Cyklistika ako historický odkaz a „brand ID“ súčasnosti
Vedúci oddelenia marketingu Škoda Auto Slovensko, Michal Pres, predstaví historické pozadie spojenia značky Škoda a cyklistiky a jej aktuálne aktivity v tomto dynamicky sa rozvíjajúcom športovom odvetví. Ponúkne aj pohľad na kvantitatívne vyhodnotenie vybraných projektov a z toho plynúce prínosy pre značku Škoda, to všetko so zameraním na slovenský trh.
Timotej Strieš (Lidl)
Futbal ako kľúčová platforma pre komunikáciu značky
Timotej Strieš vysvetlí strategické pozadie, prečo sa spoločnosť Lidl rozhodla zvoliť práve futbal ako kľúčovú platformu pre komunikáciu značky. Predstaví, ako konkrétne zakomponovali futbal do svojich kampaní a ukáže, aké sú hlavné dôvody pre toto rozhodnutie. Zároveň sa dozviete, aké ukazovatele výkonnosti (KPI) Lidl pri komunikácii futbalu sleduje, a ako komunikuje túto tému naprieč rôznymi médiami a cieľovými skupinami.
Július Strapek (Across)
Padel ako vášeň a hlavná investičná príležitosť
Prezident slovenskej padelovej asociácie, hlavný investor v padelovej sieti Aurial a hlavný akcionár finančnej skupiny Across, Július Strapek, porozpráva, ako sa z jeho vášne pre padel stala investičná príležitosť a priblíži nám najnovšie trendy z najrýchlejšie rastúceho športu na svete. Július je stále aktívny hráč padelu (na MS skončil vo štvrťfinále), vášnivý športovec, ktorý sa venuje cyklo aktivitám, lyžovaniu, kite surfingu, či futsalu a futbalu.
Lukáš Kočiš a Vlado Janček (Think Big Collective)
Ako značky budujú hodnotu cez šport
Prečo sa významné značky rozhodujú vstúpiť do športu a akú úlohu v tom zohráva stratégia, emócia, dáta či budovanie komunity? Lukáš Kočiš a Vlado Janček predstavia proces rozhodovania, dôvody výberu konkrétneho športu alebo partnera, ukážu, aké KPI si značky a agentúry definujú pre meranie úspechu a ako sa im darí tieto ciele napĺňať. Diskusia odkryje, čo ponúka šport v spojení so značkou a čo značka prináša športu -od hodnoty pre fanúšikov až po reálny biznisový dopad.
Počet miest je limitovaný
V prvej fáze budú na konferenciu pozvané len vybrané spoločnosti a klienti Think Big Collective. V druhej fáze (2 týždne pred konferenciou) otvoríme registráciu aj verejne, kde bude dostupných 10 VIP vstupeniek.
